torsdag 23. oktober 2008

23.10.08

Resten av dagen min, som jeg nevnte, ble visst ikke helg som planlagt ;p jeg tok oppvasken, men kom ikke så langt som til klesvask. Rumpa mi gjorde motstand og ble sittende på stolen foran datamaskinen min og en tv i bakgrunnen. I morgen skal jeg altså hjem til mamma i Elverum, pluss mine to småsøsken og kattepusen min :) det blir kos. Har også snakket masse med Pia i dag, noe som alltid er gøy, kos og slekk :] var little sad 2day også, men det går. Jentami fra Hamar, var med i bilulykke igår :( men heldigvis, gikk alt bra! TAKK FOR BILBELTET:)

Lørdagen så skal jeg på fest til en kompis av meg som har bursdag den 26.10.08, gratulerer :-) og seinere på kvelden, hadde jeg tenkt å møte Rudi :) det blir nok koz,teheh.

På skolen har jeg hatt økonomi, noe som ikke alltid er lett. Startet ikke før tolv, det var ganske godt, selvom jeg kjenner at Ole Lukkøye nærmer seg stadig. Etter det, var det en morsom fritime i kantina. Før det varte til historie time, der vi fikk igjen en fremføring karakter og skulle jobbe med noen oppgaver. Kjenner godt at jeg har sittet her en stund, siden rumpa mi nesten sovner.

Idaulla og jeg lekte emokidz igår også, sånn btw:



..... er vi ikke fine? Syns vi burde begynne å kle oss sånn her oftere, virkelig.

3 kommentarer:

Ida Lundgren sa...

aah, vi er noen stygge ekle emoen vi ogsåå :(:(((

Ida Lundgren sa...

emoer*

ssilje sa...

:(::( buhu. syns vi er ganske fine, je då :D