torsdag 9. oktober 2008

09.10.08

I DAG HAR HÅKON BURSDAG :D:D gratulerer så mye med dageeeen:] nå kan jeg ikke mobbe han mer, for at han ikke er lovlig :((buhu.


Nå har mamma STØV på hjernen, alle unga skal være med å vaske,tørke. Men jeg har ikke spist ennå, siden jeg så og si akkurat har stått opp. Så jeg venter på sandwich bagetten min [a] ihhe. Men nå er den ferdig, så nå spiser jeg mat og drikker melk,hæhe. Mamma spiller klissesang på dataen, den fineste henne hadde hørt,eln.


Lise var hos meg i natt :D det være kosiii! Vi spiste potetgull og dipp, sjokolade og drakk husholdningssaft og spilte Dinos Buzz,hæhe. Nå hun dro hjem, snakket hun, Håkon og jeg sammen på MSN :D hahae, det ble sagt masse kødd der,jaaaa. De er de beste personene,hihihi:]]]]]]]]]


I dag skal jeg kanskje til stebroren min for å drikke, dunna da men :] hæhe. Veit ikke om Lise og Renate skal væme jeg. De bor på Jømna,hahah x] der bor det mange ulver,jiho.


meg som liten,10HI

2 kommentarer:

Anonym sa...

HIHIHI JEG FANT DET :D:D:D

ssilje sa...

hahah, grats!