onsdag 8. oktober 2008

08.10.08

Det ble veldig seint igår, eller i natt. Satt og snakket med Håkon helt til 05:30, det var kos:D mihe. Han har bursdag i morgen, da blir han lovlig :]mihe. Snakket med Renate Celine, hun fikk jeg mange bilder av :D hæeh.

Dette er lism meg da, hæhe. Takk Renate :* hun er søtestesteeeeeee!
Nå tar mamma oppvasken, mens lillesøstera mi Caroline og jeg ser på Disney Channel -Kim Possible :] hae, coolt. PLuss at hu tegner litt da ;p Christian og en kompis sitter i senga i og spiller PS2 -_- lolz. De vekte meg, bare for å spørre om de ville spille :):))) så når jeg våknet opp, så kompisen til lillebroren min jegHHEEH. Lise kommer til meg i dag :D etter hun har vært på håndballkamp,10HI. Vi skal spise taco etterpå, gledermeeg :D blir godt, siden jeg er sulten. Har nesten akkurat stått opp, hihe, er enda litt trøtt. Men det er siden jeg la meg så seiiint, pga Håkon :C hhae.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ! :D
Du er herlig Silje, :D
Peneste er du ! <3
Digger deg. i love u. <333
Utrolig fin blogg/blogger du har ogsåå :D

SUPER . SUSSPÅDEG LILLEVENN ;*

Ståååå pååå :D:D:D:D<3333

Fra meg. Renate Celine T.:D

ssilje sa...

Takksøtis, selv om det er du som er det :]mihe. <3suss tilbake :D